fredag den 20. juli 2012

Jeg vil bruge det til noget.

Der er ikke meget, som jeg tror på og ved jeg er god til. Der er ikke mange ting, som jeg tror på jeg kan finde ud af. Men en ting er, at formulere mig og det vil jeg bruge det til noget. Jeg vil gerne kunne fortælle folk en masse ting, om det at have et handicap, som hedder autisme.
Elller fortælle folk om andre ting, jeg ved ikke hvad. Det eneste jeg ved, det er at jeg er god til at sætte ord på ting, til at formulere mig.
Jeg har tit fået at vide, at det er en god ting at kunne. Jeg har aldrig tænkt vidre over det, men det vil jeg til at gøre nu, jeg vil til at finde ud af hvordan jeg kan bruge det til noget.
Jeg ønsker lidt, at kunne stå foran en masse mennesker (voksne gerne) og fortælle om det, at være som jeg er. At lide af autisme, at se verdenen som jeg ser den, at fortælle dem hvad de kan gøre bedre. Systemerne kører langsomt, dårligt og for mange inde for phsykiatrien, er bare ikke gode nok til det de laver.
Nu er jeg ikke phsykisk syg, men har et handicap. Men eftersom at jeg har været i det system i et år, ved jeg desværre hvor dårligt det er.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar