søndag den 26. august 2012

Tænk at der er gået et helt år.

Et helt år. Med indlæggelse, psykologer, test's, prøver, medicin og meget mere. Et helt år og her står jeg med svaret. Det tog 11 måneder, før nogen kunne give mig svaret, fortælle mig hvad der er galt. Idag er det et år siden jeg blev indlagt, som var den størstefejl nogen sinde. Jeg blev udskrevet efter en uge, med sætningen. "Du er bare lidt ked af det" Og her står jeg så, et år senere, med en diagnose.
Det er så underligt at tænke på.
Jeg tænker meget her for tiden, på alt bare. Nu hvor jeg ikke går i skole, går det meste af tiden jo bare med at tænke.
Har allerede været væk fra skole i en hel uge. Jeg håber virkelig de finder en ny, for jeg vil ikke talbage, efter så lang tid, hvor jeg har mistet starten af året.
Vil også bare gerne et sted hen, hvor jeg ikke behøver særbehandling, men min behandling er den samme som de fleste andres.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar