tirsdag den 7. august 2012

Skolen starter snart igen.

Jeg gar ikke skrevet i et stykke tid, men der er sket en del. Eller, der er ikke sket, så meget, jeg har bare ikke haft tid.
Min mor kom med en "sjov" sætning sidste dag "så skal jeg snart til kursus, i dig skat"
Jeg ved hvad hun mente, men det lød bare så sjovt og underligt.
Skolen starter om en uge, eller, jeg skal til sådan noget intro noget om en uge, i 10 klasse.
Sådan et par dage hvor vi laver nogle aktiviteter og lære hinanden at kende. Jeg er pænt nervøs, eftersom at vi intet ved om hvad der kommer til at ske. Der kommer til at være rigtig mange mennesker, som jeg slet ikke kender, hvilket hyler mig ud.
For at være ærlig, så er jeg bange for at komme i skole igen. Jeg havde det så dårligt i hele 9. Mest fordi det jo var der det hele startede, med psykiatrien, behandling og alt. min klasse var super dejlig, men jeg havde det jo bare skidt, kunne ikke koncentrere mig ordenligt og gik glip af for meget.
Jeg ønsker ikke at jeg skal gå glip af så meget, af det sociale igen her i 10.
Men jeg er bange for, at jeg ikke kan håndtere alle de nye mennesker og det nye sted jeg skal befinde mig, eftersom at det ikke er så smart bygget efter mit hovde.
Det er en masse små bygninger med et rum i hver, så jeg skal skifte rum hver gang jeg skifter time næsten. Det hylder mig også ud.
Jeg håber på det bedste.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar