mandag den 10. september 2012

Sabbat år.

Det så underligt at tænke på. Et helt år, helt uden skole.
Ikke at skulle stå op kl. 07:00 For at side og bruge overdrevet mange krafter i skolen. hvor krafterne ikke engang bliver brugt på skolen i sig selv, men på ligegyldige ting, som at passe ind.
Jeg er så lykkelig for ikke at skulle tilbage til 10. Klasse. At jeg får tiden til at slappe af og lære om mig selv. Til foråret næste år, skal jeg måske i praktik, det glæder jeg mig til at prøve. Jeg ved ikke hvornår præcist, eller hvor.
Næste skole år, skal jeg gå på en skole, hvor jeg skal få det meget nemmere, end på normale skoler.
Jeg skal skrive en form for ansøgning. Det er en ren beskrivelse af ig selv nærmest, hvor de ud fra det skal se hvor jeg passer bedst ind.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar