onsdag den 8. august 2012

Det er mere end bare et kamera, mere end bare et billede

Det mere for mig, end bare en bunke billeder af forkellige ting. For mig er det en bekraftelse om, at jeg ikke lever i en film verden, hvor jeg kun er et par øjne. Det viser mig, at alt omkring mig er ægte og at jeg selv er ægte.
Billder kan jeg tage, beskærer, redigere, så jeg kan vise hvordan jeg ser de forskellige ting. Jeg nyder at redigere billederne, det føles som om at jeg redigere hele mit syn på noget, hvis jeg får det på et billede og sætter nogle nye farver på det.
Mit kamera betyder alverden for mig.







Jeg ville ønske jeg kunne leve af at tage billeder. Nu hvor det er så vigtigt for mig og jeg føler jeg bliver bedre og bedre til det.
Jeg er begyndt også at tage billeder af mennesker.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar