onsdag den 22. august 2012

Ingen skole.

Nogen ville sige "Fedt du bare sådan får fri i en uge!" Men jeg får jo ikke bare sådan fri? Jeg går ikke i skole i denne uge, fordi kommunen forsøger at finde en ny skole til mig, en skole for autister. Men det bliver svært. De Fleste af den slags skoler, er enten efterskoler, eller har ikke et niveu, som er højt nok til mig.
Det er ikke rart bare at rende rundt her hjemme og stå standby. Jeg håber sådan de finder en skole, hvor jeg kan passe "bedre" ind og hvor de har bedre undervisningsmetoder og tilbud, som passer mere til mig.
Det kunne også være rigtig rart, at være inærheden, af mennesker, der har det ligesom mig.
Jeg har ikke så meget at lave her hjemme, jeg er ret så restløs, da jeg ikke helt kan finde ud af, hvad jeg skal give mig til. Jeg laver ikke rigtig andet end at skrive, se tv, spille og sådan.
Jeg ved godt jeg måske bare kunne løfte min federøv og foretage mig noget, men der er ikke noget jeg har lyst til.
Jeg håber bare de har et sted til mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar