lørdag den 29. september 2012

Flere muligheder i København.

Nogle gange, så ville jeg bare gerne smide det hele på gulvet. Bare sige "fuck det" og flytte til Købehavn.
Der er så mange flere muligheder for autister som mig i København, end der er her i Sønderborg. Her er ingen ting. Der er ingen særlige skoler, et tilbud om et sted med andre autister i fritiden, Der er 4 skoler, hvor jeg måske kan få en plads, hvor der er andre med autisme, men det er ikke engang sikkert. Jeg kan ikke komme nogle steder hen, som ikke er en del af kommunen, fordi det ville koste for mange penge.
Jeg har bare brug for, at der er tilbud til mig, inde for skole, fritid, arbejde. Jeg har brug for at der er et system, som kan tage hånd om mig. Den eneste som rigtig hjælper mig, så meget som det nu er muligt hun kan, det er min mor. Hun har jo bare ingen erfaring inde for mit handicap, og det er jo det jeg har brug for. JEg har brug for noget hjælp til hvad jeg skal gøre, og hvor jeg skal gøre af mig selv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar